utorak, 21. kolovoza 2012.

Intervju sa Selotejpom

Neki dan sam kružio troposferom i naišao na momčiće iz Selotejpa pa sam ih priupitao par pitanja pošto su trenutno aktualni jer im je izašao prvi album "Oblak".

Mjesto radnje: troposfera
Intervju odradio: Djed Mraz


1. Tko ste? Što ste?
Mi smo Selotejp, interaktivni edukativni glazbeni crew. Članovi su, Looxooz producent, i dva mcija, Jedi i Diverse iliti Fanki. Volimo sve što vole bogati.
Fanki: Ja sam Dario, repam dobro, ne repam deset godina, ni od malih nogu ne slušam ovo. Visok vitak, a džep plitak.
Jedi: Ja sam Adam, repam bolje, već sam 18 godina ono što jesam. Možete me prepoznat po mojim košarkaškim očima. Iz Stare Gradiške sam kao i fanki, reko mi da to kažem sad.
Luksuz: Ja sam Luka. Najbolji sam beatmaker u svojoj zgradi. Ne nosim naočale. Inače sam iz zg-a i zato me tu mrze, samo me trebaju zbog bitova mamu im.

2. Kako ste se upoznali i kako je došlo do stvaranja albuma?
Fanki: Pa, ja i Jedi smo od malih nogu bili prisni, prepoznali se u jadu. Iz istog smo sela kraj SG, a također...
Luksuz: Mene porodično stablo spaja sa ovim krajem Slavonije. I... u
Fanki: Jednostavno se poznamo od malih nogu, i volimo slušat rep sranje, i volimo se zajebavat i ja i Jedi smo krenuli pisat neke svojetemne tekstove iz zajebancije, i tak smo rekli Luksuzu da napravi neki spaljen beat i snimili prvu stvar i svidjelo nam se i počeli smo uživat ko bogovi u tome.

3. Što želite postići ovim albumom?
Jedi: Želimo uništit cijeli dosadni kalup po kojemu se ovdje rep radi. Želimo razveseliti ljude kojima se ovo sviđa, i kojima se ne sviđa.

4. Zašto ime selotejp, zašto oblak?
Fanki: Pitaj Jedija.
Jedi: Pukom slučajnošću, mozak je to prvo upecao, a i Fanki kaže da je fleksibilno i kreativno. A oblak, zato jer se u Oblaku svašta stvara i svašta ispada iz njega, a i moja soba je plava.

5. Jel vam problem što niste iz metropole?
Fanki: Ne, zapravo, sretan sam što nisam iz metropole. Svejedno mi je gdje ću radit rep, bitno da dospije do pravih ušiju.

6. Zapakirani puževi se prodaju ko labelo, imaš ruke ko mikser, usta ko printer, itd. Kako ti takve stvari padaju na pamet mladi Jediju?
Jedi: Pa iskreno, nemam pojma odakle mi takve stvari padaju na pamet. Pročitam svakakvih stvari, uz to i mašta odradi svoj dio pa vjerovatno zato pišem takve versove.

7. Prvi album ti je poprilično različit od Oblaka. Što se dogodilo u međuvremenu?
Fanki: E, pa, skužio sam neke stvari. Najvažnije stvari za mcija koji želi znat igru i trčat je. Ovo ću vjerojatno odg najkompletnije.
Sa prvim albumom znači napravio sam ono što je i većina demo mcija napravila i još uvijek to radi. Sam sebi sam dokazivao da sam mc. To je najbolji opis. S vremenom skontaš koliko je nekad ljigav taj tekst u kojemu pljuješ sve i ništa ti ne paše, kao nekakva nadrkana kujica koja se napizdi na muža i onda porazbija pola kuće. Na kraju baci večeru oko koje se trudila cijelo poslijepodne pripremit. Sutra će sve bit dobro, ali nećeš opet napravit tu glupost.
S vremenom su mi i dosadile stalno jedne te iste underground spike, moje "hate humans" stanje se sve rijeđe pojavi jer sam naučio podnosit i pomirit se sa svim ljudskim smećem i onim što ono priredi.
Počelo mi je i ići na dick preozbiljno shvaćanje repa.
Sredstvo je "Selotejp". Npr. i danas ću na svom solo albumu iznijeti hrpu zamršenih tekstova, svoje ljigave nemire i kreativne kaose, uglavnom audio terapija tekstove, ali ni to neće više biti u onom najgorem najpatetičnijem sivom obliku. A "Oblak" je jednostavno drukčiji album u kojemu sam uživao, laganini zajebancija i igranje sa tekstovima, ono što bi trebao biti rep, zanimljivi flow, nešto u lirici da zaigra tok misli, i raznoliki bitovi. Trudim se tako funkcionirati, na svu sreću sad sudjelujem na više strana, na različitim projektima, tako da mi dobro dođe ispuhati se na svakome pomalo.
Zaključimo ovo sa, Diverse je - napokon postao diverse (raznolik)!

8. Koga slušate od domaćih, a koga od stranih repera?
Luksuz: Svi se motamo oko istih stvari, ali se ne želimo držat stalno jednog žanra, jer to je ko da jedeš stalno istu hranu.
Fanki: Ako baš treba navest, najviše slušam Dječake, Dregermajster, Sinestet, Krankšvester, stare klasike i još masu zanimljivih ung kmica... Stranih je nemoguće nabrojat, ali najdraži su mi Rhymesayersi, Wu Tang i Buck 65... i dobre zajebancije Dirt Nastya i Riff Raff-a...
Jedi: Uglavnom od domaćih/balkanskih, Kontra, Ajzak, Dregermajster, uglavnom većina stvari kao i Fanki. Od stranih, Psycho Realm, Wu Tang, Fu Schnickens, Smiff 'N Wessun, jaki old school i sva kvalitetna sranja.

9. Planovi za budućnost?
Fanki: Željeli smo vidjet kako će proći ovaj prvi demo, i zadovoljni smo, i sad možemo i ozbiljnije krenut radit.

10. Za kraj, recite nešto čitateljima.
Fanki: Pa, slušajte nas i dalje, popratite, već se spremaju nova sranja. Hvala Scopu našemu što nas je trpio svo to vrijeme, pusa.
Luksuz: I nezaboravite nas lajkat na face-u hahahahhah.
Jedi: Da bi skužili Selotejp moraš nas slušat svaki dan.

Nema komentara:

Objavi komentar