srijeda, 4. travnja 2012.

3ki Stil - Cirkus MJ (V0)


Tracklist:

01. 3 (Intro) (prod. Balkanski Špijun)
02. Ukroti Zmiju (prod. Balkanski Špijun)
03. Prljava Rabota (prod. Sett) 
04. Bijeg sa Psihijatrije (prod. Balkanski Špijun)
05. Ja Ja Je Koko Džambo Ja Ja Je (feat. Kandžija & Sett) (prod. Sven)
06. Jedini Prijatelj (prod. Balkanski Špijun)
07. Boli Me John (prod. Sett)
08. Sexy Momčina (Skit) (prod. Sett)
09. Dvocijevka (prod. Sett)
10. Lega (feat. Les) (prod. Balkanski Špijun)
11. Fudbalerka (prod. Sven) 
12. Tamo Daleko (prod. Balkanski Špijun)
13. Mijenjam Ženu (feat. Remi) (prod. Shot)
14. Ma Nemoj Srat (prod. Sett)
15. Kad Lupiš i Ostaneš Živ (prod. Balkanski Špijun)
16. Kašikara (Skit) (prod. Sett)
17. Tarapana (feat. Kandžija, Brka, K, Ajs Nigrutin & Sett) (prod. Balkanski Špijun)


Download Link: http://www.mediafire.com/download.php?qjqwub1xbijowth

Nema komentara:

Objavi komentar