utorak, 25. prosinca 2012.

Intervju s Bilijem


Najtrjezniji intervju ikad koji je napisan oko pola 5 ujutro. Bili iz Dregera nas počastio psovkama i inside informacijama. Uživajte...


1. Predstavi se čitateljima.
BILI: Hvaljen isus. Ime mi je Vedran. Trenutno sam pijan ko posljednja večera (dakle najviše ikad). "Poznat" sam pod pseudonimom Bili ilitiga Sin Vladanov.

2. Od kuda ti ideja za ime albuma? Nije li se trebao zvati „Pedofil Sa Namjerom“?
BILI: Pa... Pedofil s namjerom... Sve je krenulo od Ivane (da, IVANE s albuma) kada smo bili kod nje, i vidila je sliku Eula i rekla je da izgleda kao pedofil s namjerom i tada je krenuo cijeli projekt. Na kraju sam promjenio ime jer mi je bilo previše neugodno.

3. Zašto ti je toliko dugo trebalo da dovršiš album?
BILI: A jebat ga. Taman sam se našao između 2 stila repovanja: refren rep i jebem mater izmišljenim reperima rep. Zapravo, 70% albuma se snimilo u 11 mjesecu, recimo da sam bio lijen previše.

4. Kako si se udružio s Kiddarom?
BILI: Stara priča. Popilo se, a govno je smrdilo dobro.

5. Koliko ima istine u pjesmama Ivana i Laura?
BILI: U vezi Ivane... Puno istine... Osoba koja je definirala odnos sa ženama od 2010. pa do sada. Dakle... nakon nje, nikad zadovoljan. Tuko ju nisam, volio jesam.
Laura je ljubav mog života koju nikad nisam upoznao. Kasnije sam slagao Ivani da se radi u vezi nje tek toliko da se posexamo... Nije povjerovala :D

6. Kakav si inače prema ženama?
BILI: Zapravo sam dobar (ŠTA JE OVO, BRILJANTIN??) idem po univerzalnom pravilu, dobro se dobrim vraća. Pozdravljam svoju simpatiju iz gimnazije Matije Mesić.

7. Priča se da je drugi album već u pripremi, a i sam si rekao „s ovim ću prestat nikad, drugi već kuvam“. Što možemo očekivat od drugog albuma i hoće li ti opet trebat 2-3 godine da ga dovršiš?
BILI: Auf! Jedino što znam je ime drugog projekta. Sigurno neće trebat koliko "Kinder". Imam par pjesama s Kindera koje smo Kid i ja ostavili za drugi, a bogami možete očekivat i drugačiji zvuk (pozdravljam svog čovjeka Franka Sinatru).

8. Kako to da si promijenio 2 covera za album i odlučio se baš za ovaj?
BILI: Paaaaaaaaaaaaa. Ovo je Dreger majku mu jebem. Što gore to bolje, a prvi kaver nije bio dovoljno loš :P

9. Čemu tolika mržnja prema crkvi?
BILI: Zato jer je crkva rak zemlje. Ustvari, svaka vjera je jebeni rak. Inače nisam za zdravstveni odgoj, ali pošto se crkva protivi idem iz inata suprotno podržat. Došao sam popit, ostao sam jebat.

10. Riječi za kraj?
BILI: Danas je 22.12.2012. Pišem ovo u 4:37. Napio sam se ko govno najveće i jedva ne čekam sutra doći na posao jer smo šefa smorili da pusti Slang Like This (inače ustaša - katolik).
Volim popit ko što volim jebat, a jebat volim mnogo. Veliko hvala Kidu i jebem vam ženu neki dan. Dvaput.

11. Riječi nakon kraja...
BILI: Veliki pozdrav za sve ljude koji nisu skinuli album. Pozdravlja vas Sin Vladanov (tko god je našao gramatičku pogrešku, nabijem ga na kurac).
http://www.youtube.com/watch?v=btSXFHTS6Hk
Malo da se pozlati
isus te jebo koliko sam pijan. ne vidim skoro pa ništa.
OVAJ INTERVJU JE 8. SVJETKO ČUDO
I naravno
Za kraj: SMRT SVIMA

Nema komentara:

Objavi komentar